BLIJF OP DE HOOGTE!
Wil je geen informatie missen dan kan je je aanmelden voor onze nieuwsbrief en magazine digitaal te ontvangen. Het magazine verschijnt 4x per jaar. De nieuwsbrief maximum 12 keer per jaar. Geen spam van ons dus!
MELD JE AAN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF:
communicatie@shmdenderstreek.be
(vermeld je naam en eventuele contactgegevens.)
Je kan ons ook volgen op de sociale media! Zo mis je zeker niks:
CONTACTGEGEVENS EN PRAKTISCH INFORMATIE
Ons adres: Heilig Hartlaan 54 – 9300 Aalst
BTW-nummer: BE 0400.268.025
Vermijd onnodige verplaatsingen.
Heb je een vraag voor ons dan kunnen we je vaak via telefoon of email verder helpen.
Of maak een afspraak.
BELLEN
Van maandag tot en met vrijdag: 8u – 12u
053 77 15 18
MAILEN
- INSCHRIJVINGEN – Wil je inschrijven voor een huurwoning of -appartement: inschrijvingen@shmdenderstreek.be
- HUURDERS – Ben je al huurder: huur@shmdenderstreek.be
- HUURBEGELEIDING – Problemen in je buurt? Problemen met de betaling van de huur? huur@shmdenderstreek.be
- TECHNISCHE DIENST – Een probleem melden bij de technische dienst: technischedienst@shmdenderstreek.be
- KOPEN, LENEN – ENKEL OP AFSPRAAK – Informatie over kopen of lenen: koop@shmdenderstreek.be
LANGSKOMEN
Wij werken op afspraak. Zo kunnen we u beter van dienst zijn.
Van maandag t.e.m. vrijdag van 9u – 12u
WIL U EEN PROBLEEM MELDEN DAN DOET U DAT BEST RECHTSTREEKS BIJ DE BETROKKEN DIENST, ZO KOMT UW VRAAG HET SNELSTE TERECHT BIJ DE JUISTE PERSOON:
- INSCHRIJVINGEN – inschrijvingen@shmdenderstreek.be
- HUURDERS – huur@shmdenderstreek.be
- HUURBEGELEIDING – huur@shmdenderstreek.be
- TECHNISCHE DIENST – technischedienst@shmdenderstreek.be
- EQUANS SERVICES (voor problemen met verwarming, warmwaterboiler of sanitair, regenwaterpomp of de ventilatie ) – socialhousing.zellik@equans.com
- KOPEN, LENEN – koop@shmdenderstreek.be
KLACHTEN
Wanneer u al herhaaldelijk probeerde om een oplossing te krijgen voor een probleem maar de situatie blijft aanslepen of
u deed reeds meerdere pogingen om met onze betrokken diensten in contact te treden maar helaas werd u nog niet geholpen dan kan u officieel een klacht indienen.
LEES HIER EERST DE KLACHTENPROCEDURE
We vragen u hierbij om het volledige dossier ( omschrijving van de klacht, datum van eerste melding, de voorafgaande briefwisseling, mails, ….)in te dienen via mail:
Algemeen emailadres: info@shmdenderstreek.be